Interneto svetainių optimizavimas

Paverskite svetainės lankytojus klientais. Dirbkime kartu, kol pasieksime rezultatus.

Konversijų optimizavimas.

Strateginė analizė

Atliksiu Jūsų brendo, raktinių žodžių, konkurencinės aplinkos bei klientų analizę. Išsigryninsime interneto svetainės tikslus ir būdus jiems pasiekti.

SEO optimizavimas.

Svetainės įvertinimas

Remdamasi strategine analize, įvertinsiu svetainę: struktūrą, tekstus, SEO optimizavimą. Sudarysiu planą, ką reikia pakoreguoti, kad ji atvestų daugiau klientų.

Interneto svetainių optimizavimas.

Svetainės optimizavimas

Pasirūpinsiu, kad svetainėje būtų atlikti pakeitimai. Stebėsiu ir analizuosiu rezultatus. Tobulinsiu svetainę tol, kol pasieksime užsibrėžtų tikslų.

Nuo pat bendradarbiavimo su Jolanta pradžios gaunu daugiau nei tikiuosi. Paslaugos visada atliekamos sutartu laiku, atsižvelgiama į pageidavimus, suteikiamos konsultacijos, kurios leidžia išnaudoti interneto galimybes dar efektyviau.
Lana Kutkytė, Sadhana centras, Vilnius
Lana Kutkytė
"Sadhana centras", Vilnius

Atvesti lankytojus į svetainę nėra paprasta: investuojate į socialinių tinklų komunikaciją, leidžiate pinigus reklamai, vykdote marketingo kampanijas…

Galų gale pats svetainės išlaikymas bei optimizavimas paieškos sitemoms kainuoja nemažai pastangų.

Viskas nueina perniek, jei svetainė nesudomina lankytojų.

Kuo daugiau lankytojų sudomina svetainė, tuo labiau atsiperka ji pati bei kitos kampanijos. 

Svetainės optimizavimui naudoju strategiją, kuri tinka mažiems bei vidutiniams verslams. Ji padeda paversti svetainę verslo įrankiu, atvedančiu klientus. 

Jūs turėsite partnerį, kuris užsiims Jūsų svetaine. 

Duomenys ir psichologija

Jei norime sudominti klientą, reikia gerai jį pažinti ir suprasti jo situaciją. Strateginė analizė padeda surinkti reikiamus duomenis.

Klientui priimant sprendimą lygiaverčiai dalyvauja tiek racionalus mąstymas, tiek jausmai bei emocijos. Todėl svarbu atsižvelgti ir į psichologinius trigerius, kurie įtakoja kliento pasirinkimus.

Strateginis požiūris

Strateginė analizė apima visą kliento kelionę: iš kur jis ateina į svetainę, kaip patenka į svetainę, ką turi padaryti svetainėje ir kas bus toliau. 

Toks požiūris padeda geriau suprasti interneto svetainės uždavinius. Svetainės optimizavimas formuoja ją taip, kad neprarastų klientų. 

Nuo idėjos iki realizavimo

Strateginės analizės rezultatai yra tarsi schema, kuri svetainėje virsta konkrečiais sprendimais. Galėsime dirbti kartu įgyvendindami pokyčius svetainėje.

Jūs gausite ne tik rekomendacijas, ką reikėtų pakeisti, bet ir konkrečius sprendimus, kaip tai padaryti: svetainės struktūros ir turinio išdėstymo pokyčius, SEO optimizavimo gaires, tekstus.

Jolanta įsiklauso į pageidavimus, neatmestinai ieško geriausio varianto ir profesionaliai pasiūlo savo sprendimą. Taip pat su didele kantrybe paaiškina visas detales, ir daro tai visiems suprantama kalba. Man labai svarbus bruožas yra konkretumas ir terminų laikymasis - tai Jolanta atitiko puikiai. Visi susitarimai ir terminai buvo išdėstyti laiškuose, kad bet kuriai pusei visada būtų aišku, kokioje vietoje esam ir kas daroma konkrečiu momentu. Noriu pabrėžti, kad Jolanta griežtai laikosi terminų, o tai reiškia, kad viskas yra padaroma susitartu laiku.
Rūta Triukienė, UAB Tonearms.lt, Kaunas
Rūta Triukienė
UAB "Tonearms", Kaunas

Kaip vyksta interneto svetainės optimizavimas?

1 etapas

Strateginė analizė

Strateginė analizė parodo, kur yra svetainės silpnosios vietos. Žinodami silpnas vietas, galime kryptingai jas tobulinti tol, kol pasieksime geresnius rezultatus. Šiame etape atliksiu:

  • Kliento pirkimo kelionės analizę;
  • Kliento psichologijos bei emocinių trigerių analizę;
  • Konkurencinės aplinkos analizę.

Taip pat, įvertinsiu analitikų duomenis, siekiant suprasti svetainės lankytojų elgseną. Analizei prireiks kelių susitikimų su Jumis, gyvai arba online.

1 etapas

2 etapas

Svetainės įvertinimas

Peržiūrėsiu ir įvertinsiu svetainę:

  • Kurioje kliento kelionės vietoje ji yra ir kokius uždavinius turi atlikti;
  • Kaip atrodo Jūsų pasiūlymas konkurencinėje aplinkoje;
  • Kaip atliepiami kliento emociniai poreikiai, dalyvaujantys sprendimo priėmime.

Sudarysiu planą, ką reikėtų patobulinti. Plane bus numatyti svetainės struktūros bei meniu pokyčiai, turinio išdėstymo puslapiuose pokyčiai, raktažodžių naudojimo planas. 

2 etapas

3 etapas

Svetainės optimizavimas

Remdamiesi sudarytu planu, tobulinsime svetainę ir stebėsime rezultatus. Priklausomai nuo situacijos, galimi keli tolesnio bendradarbiavimo variantai:

  • Svetainės koregavimo darbus patikėsite man;
  • Prižiūrėsiu optimizavimo procesą, tačiau pakeitimus svetainėje atliksite patys;
  • Pagal planą tobulinsite svetainę savarankiškai. Esant poreikiui – galėsite pasikonsultuoti.

Svetainės optimizavimui gali prireikti kelių iteracijų. Vertinsime rezultatus ir galimas rizikas – pagal tai rinksimės tolesnių korekcijų apimtis.  

3 etapas

Atsakomybė

Nesiimu optimizuoti svetainės, jei nesu tikra, kad galėsiu pagerinti situaciją, ir dirbu tol, kol pasiekiame rezultatų.

Klausimai - Atsakymai

Svetainės optimizavimo kaina priklauso nuo to, kiek sudėtinga strateginė analizė ir kiek pakeitimų prireiks svetainėje.

  • Pradžioje sutarsime dėl svetainės įvertinimo ir tobulinimo plano parengimo kainos.
  • Turėdami tobulinimo planą, pagal savo biudžetą spręsite, kokiu greičiu ir kokiomis apimtimis tobulinti svetainę.

Svetainės optimizavimas yra investicija. Suoptimizuota svetainė atves daugiau klientų. Taip pat, ji pagerins kitų marketingo kampanijų rezultatus, nes sudomins lankytojus ir mažiau jų prarasite. Tad optimizavimo kainą reikėtų vertinti pagal tai, kaip ji atsipirks.

Svetainės optimizavimas gali trukti įvairiai, priklausomai nuo to, kiek reikės pakeitimų ir kiek laiko užtruks juos įdiegti svetainėje.

Strateginė analizė bei plano parengimas paprastai trunka apie porą savaičių.

Įgyvendinus pakeitimus svetainėje, pirmuosius rezultatus turėtumėte pajusti per mėnesį – du.

Jeigu turite nusimatę verslo, marketingo strategijas, esate patyrineje savo “klientų personas” – tai bus naudinga. Visgi, standartiškai “personos” turi per mažai informacijos apie kliento psichologiją, emocinius trigerius, kurie yra labai svarbūs interneto svetainėje. Taip pat reikia atsirinkti, kuri informacija yra tikra: kas iš tiesų sukasi kliento galvoje, o kas yra tik prielaidos.

Interneto svetainės strateginė analizė išgrynina ir surenka į vieną vietą būtent tai, ką reikia žinoti, norint paversti svetainės lankytojus klientais.

Kuo skiriasi interneto svetainė su strategija nuo svetainės be strategijos.

Optimizavimo metu ieškau silpnų vietų svetainėje ir jas tobulinu, kad pasiektume geresnių rezultatų. Šis procesas remiasi išsamia analize ir nėra daromas “aklai”. Visą laiką stebėsime analitikų duomenis, kad matytume, kaip lankytojų srautas reaguoja į pakeitimus.

Prieš atliekant pakeitimus, įvertinsime rizikas ir kiek įmanoma pasistengsime jas minimizuoti.

Gavę svetainės tobulinimo planą Jūs patys spręsite, kam patikėti svetainės koregavimą. Man patinka pačiai atlikti pakeitimus ir stebėti rezultatus, tačiau galiu bendradarbiauti ir su Jūsų svetainę prižiūrinčiu žmogumi. Viskas priklausys nuo situacijos ir galimybių.

Bet kuriuo atveju, Jūs gausite konkrečias rekomendacijas, ką ir kaip reikia pakeisti: svetainės struktūrą, meniu punktus, turinio išdėstymą, SEO gaires. Jei reikės, galėsiu parašyti pardaviminius tekstus ir antraštes.

Vertindama svetainę, be abejonės įvertinsiu ir situaciją su SEO. Atliksiu raktažodžių analizę ir paruošiu raktažodžių panaudojimo planą.

Svetainės struktūros bei turinio išdėstymo pokyčiai apims ir vidinį SEO. Jei reikės parašyti pardaviminius tekstus, jie bus draugiški paieškos sistemoms. Taip pat, gausite rekomendacijas SEO turinio kūrimui bei greičio optimizavimui.

Kokybiškos atgalinės nuorodos svarbios bet kuriai svetainei. Nuorodų kūrimas neįeina į mano procesą, tačiau galėsiu pakonsultuoti, į ką svarbu atkreipti dėmesį jas renkant.

Jūsų interneto svetainės Partnerė

Jolanta Michailova

Svetainė yra investicija į verslo augimą. Kad investicija atsipirktų, ji turi ne „kaboti” internete, o dirbti. Svetainės optimizavimas Jums bus naudingas, jei:

  • Svetainė nesudomina lankytojų. Jie ateina ir išeina, nieko neperka ir net nebando sužinoti daugiau apie Jūsų pasiūlymą.
  • Ieškote partnerio, kuris įvertintų svetainę kaip visumą, o ne tik atskiras dalis.
  • Esate pasirengę prasmingai eksperimentuoti ir kryptingai tvarkyti silpnas svetainės vietas.

Lankytojų atvedimas į svetainę brangiai kainuoja. Nešvaistykite veltui. Prieš investuodami į reklamines kampanijas, SEO ar kitus lankytojų atvedimo būdus, optimizuokite savo svetainę.

Buvau pastrigusi su savo versliuku. Atėjau pas Jolantą su fantazija, kad internetinis puslapis mane išgelbės. Gavau sąžiningą atsakymą, kad ne, neišgelbės, kol neatsakysiu į verslui svarbius klausimus. Esu labai patenkinta patirtimi.
Greta Strikulienė
Greta Strikulienė
"Mermaid in a Bubble", UK

Išnaudokite interneto galimybes

Jūsų produktai ar paslaugos reikalingi Jūsų klientams. Svetainė neturėtų trukdyti jų pasiekti. 

Susitvarkykite interneto svetainę. Kuo anksčiau pradėsite, tuo greičiau pajusite rezultatus. 

Pasvarstykite, kaip pasikeistų Jūsų verslas, jei svetainės efektyvumas padidėtų 5 procentais? 10 procentų? 20?

Scroll to Top